Hei!

Olen kyllä aikamoinen tyyppi. Tänään en osannut päättää kahdesta vaihtoehdosta, kumpaa ruokaa kokkaisin. No, nerokkaana ihmiseni totesin, että teenpäs sitten molempia! Voin kertoa, että maha oli syömisen jälkeen hiukan täysi, vaikka pidinkin (tai ainakin yritin pitää) annoskoot suhteellisen pieninä...

IMG_1362.jpg

Ensimmäiseksi tein kukkakaalipohjaista pizzaa! Päälle laitoin sipulia, tomaattia, mozzarellaa ja basilikaa. Aivan taivaallisen hyvää! Toiseksi ruokalajiksi tein kesäkurpitsapastaa avokadokastikkeella.

IMG_1365.jpg

Niin hyvää ruokaa... Musta alkaa tuntua, että nämä mun blogipostauksetkin pitkälti vaan pyörii sen ympärillä, mitä kaikkea olen suuhuni kulloinkin tunkenut! Mutta ei se mitään. Hyvä ja terveellinen ruoka on mulle oikeastaan elämäntapa ja muutenkin terveyden ynnä muun kannalta tosi oleellista. :)

On kiva, kun kasviksia voi käyttää tosi monella tavalla. Tajusin lisäksi, että nämä tänään kokkailemani ruoat ovat myös aika karppaushenkisiä. Hauska homma! Ja siis mä en vaan pääse siitä yli, että kukkakaalista tulee niin hyvää pizzaa... Onneksi sitä jäi vielä huomisellekin!

Herkullista ja syksyistä viikon jatkoa!

Terveisin,
Nella